Summer Break - Well Spend With Loves
10 October 2014, 0
Kali ni banyak gmbr je aku akn share and short story. Huhuhu


Moments with da famalia J

As usual kteorang ni suke sangat berselfie. Tak memerlukan monopod okay utk selfie. Huhuhu
Kteorang tak pergi tempat special utk spend time together. Just tempat biasa biasa sebab once kteorang dah together together pun dah kire special sangat. So here some pictures



 




























Moments with my other half (Dilemmas)

Banyak sangat aku buat dengan diorang. Kali ni since hampir semua dah boleh drive. Cakap je nak pergi mane, and klau ade kreta. Driver Nurie, Fdaus and Hidayah sedia membantu. Hahaha memang banyak sangat dorang tolong aku kali ini. Siap aku paksa dorg teman aku pergi hospital bagai. Hahaha Walaupun tak dapat jumpa Ammar and Jolina. aku tetap happy and akn pastikan jumpa korang next year. In shaa Allah :)

Malas nak pot pet banyak. Tengok je gmbr deh. huhu
























Oh lupe aku ade spend satu hari ni dengan housemate aku. Kteorg Pergi library Shah Alam sebab nak main XD tapi tak bukak. sedih sangat. Last last pusing satu library..









P/S : semua gambar telah ditapis setapisnya yang boleh. fuh Bm. memang tapis habislah kalah MIG.  hehe


new past