Summer Break - Part 1
10 October 2014, 0

Assalamualaikum eberibadi. Lamanya jari jari ni tak menari nari ats keyboard ni. Ceh macam sastera pulak. Sebenarnya tak ada banyak pun benda yang nak cerita sebab tu lah decide tak nak menulis. Tapi kali ni macam teringin nak share lah sikit apa yang aku dah buat sepanjang balik cuti selama dua bulan lebih dekat Malaysia.





Hah lupe nak habaq. Aku balik Malaysia 8 july haritu. Bulan puasa kut. So dapat lah merasa berbuka dekat airport. Masa berbuka tu aku memang taka da selera langsung sebab tak sabra nak balik Malaysia. Gila tak sabra, dah lah setiap malam meraung nak balik. Yang paling mencabar, lepas sorg sorg aku hntr pergi airport. Dekat nak empat kali jugak lah tapi aku tak balik balik lagi. Haih sadis betul. Masa berbuka tu, ade satu family Arab ni asyik offer kteorg semua makanan tapi aku dah memang tak slera. So terpaksa tolak. Rasa rugi sangat. Nasi Arab kut!





Okay malas nak cerita panjang panjang. Apa yang aku tahu. Aku asyik makan tido, makan tido dalam flight. Tapi akk sebelah aku tu, macam tak tido pun ade. Kebal seh mata. Haha
Masa transit kat Bangkok tu hati aku dah macam kuda berlari lari mcm sawan kat padang pasir. 







Punyalah happy sebab lagi dua jam je nak sampai Malaysia. Memang aku tak dpt  nak express kan kat sini lah betapa happynya aku. Nak dikatakan aku ni happy sangat sampai masa aku dah touch down dekat KLIA. Masa tu lah air mata aku nak turun, nasib tak banjir. Konon mcm terharu sgt lah tu dah smpi Malaysia THORchinta. Macam tak balik lima thun pun ade gayanya. Hahaha

Tapi masa aku sampai kat Malaysia tu, aku mcam culture shock pun ade. Maybe dah terbiasa dengan budaya mesir kut. Sampai aku rasa malu sangat. And kalau psal malu tu, maybe sebab kat Egypt aku pki purdah. So bile tak pakai, confident level jadi low sangat. Oh My low sangat!
Eh lupe nk cakap aku naik EgyptAir. Demi nak banyak KG kami berlima decide nak naik EgyptAir. Okay lah jugak. Boleh tahan lah best. Hehe




Okay.. Last last.. Aku touch down sejam awal so family aku memang tak prepare langsung nak amik gambar. Masa aku nmpk diorg pun aku sedih sangat. Bile dah balik rmh lagi lah rasa bahgia sangat jumpa kucing and katil ku yg empuk. Wahhh ITS NICE TO BE HOME!


OKAY … TU JE DULU.. BYE BYE !! ASSALAMUALAIKUM ! J

new past