WISHLIST !!
24 June 2014, 0
Enjoy and Take Noted ye ;)

1. Flower Crown On Wedding Day



Cantikkan. First time rasa nak pakai benda ni masa terjumpa sorang akak ni nikah pakai macam ni. Rasa sejuk je tengok. Tak yah membazir bazir nak beli or sewa crown yg Silver tu. Yang ni boleh buat sendiri. Do It Yourself lah katakan. Lepas habis majlis semua tu boleh letak dekat rumah, buat hiasan dinding. Huhu Creative tak aku ;)



2. Holiday to Korea with Family


Sebenarnya dah lama dah fikir nak holiday dengan Family dekat Korea sebab diorang punya negara macam lawa sangat. haha padahal nak pergi serang building SM. haha Ayat cover je tu. Tapi terdetik nak holiday dekat sini bile Mak cakap Korea ni cantik and siap promote dekat Ayah lagi. Nampak tak kat situ peluang ke sana terbuka luas. Muahaha Aku akan cari Luhan kalau dapat pergi Korea nanti. Luhan u wait for me . hehe

3. Relaxing with Dilemma 


Dengan Dilemma bukan lah Holiday tapi more kepada Relaxing and Clear Our Mind yang dah bersirat sirat ni. Aku tak panggil Holiday sebabnya... hmm biar aku je yg tahu. Tak sabar nak tunggu semua dah kerja. And before one of us get married Let's Enjoy Guys. Selalu je tanya Nurie nak pergi mane dengan Dilemma but as usual KOREA!! Nanti boleh create new memories together, so that bond antara kte lagi strong. 


By the way, List dalam gambar ni hanyalah gambar semata mata. Sebab aku tak suke Paris.Tapi since yang lain tu still dalam List aku so aku pun ambil gambar ni.


4. Married a man who love cats

Okay yang ni pelik sikit. Meh cek habaq mai. Aku ni suke sangat sangat sangat kuasa infiniti dekat kucing. So siapa yang kenal aku memang dah sedia maklum macam mane aku gile sangat dekat kucing. Sampai aku rasa kalau hidup tanpa kucing memang tak lengkap lah. And aku akan nangis mcacam hilang Family kalau kucing aku hilang. Even baca news pasal kucing pun aku nangis. Selalunya Dayah lah jadi mangsa. So Aku harap sangat dapat jumpa lelaki yang suke kucing. Supaya senang lepas nikah boleh Bina rumah kucing pulak ;]


5. Cats as Present 

Aku berharap sangat aku akan dapat Hadiah macam ni. Buka buka kotak. Tarrraaa!!! New Kitten. Oh my so like Drama. My life is full of Fantasy. Bak kate kwn aku hidup ade Fantasy sikit baru lah best. Okay malas nak panjang panjang. Just take noted ye everybody. huhu


6. White Polaroid

Lately aku selalu nak semua benda jadi dengan cepat. Makan nak cepat, nak decision cepat, decide cepat, Jalan cepat, semua lah cepat. So sebab tu lah aku nak beli Polaroid ni. Nanti senang tangkap je gambar dah boleh tengok. Tak payah susah susah nak drive nak pergi kedai Kodak or seangkatan dengannya untuk cuci. I'm Busy person. *Flip Hair* 


7. Macaroons

Aku pernah makan benda masa Macaroon ni jadi trend dulu. Tapi takde satu pun sedap di tekak. So ingat one day nak travel untuk cari Macaroon yang sedap and yang paling sedap pernah aku rasa. Sebab sampai sekarang aku wonder asal benda ni jadi trend. Kalau aku, ku nak try sebab die burger warna warni. So sedap mata memandang. hehe tapi tak selalu sedap tekak merasa.


8. Rings 

Nothing much to talk about this. Just macam rasa lately rasa rings macam ni lawa. But tak sesuai for wedding rings. Kalau setakat nak melawa boleh lah. Aku pun tak sedar bile aku suka pakai rings ni. Maybe start dah nak matang ni kut. huhu


9. New Bedroom

Cantikkan Bedroom macam ni. Aku tak sure lah pulak apa nama style ni. Tapi start sembang sembang pasal bilik dengan housemate, dengan Dilemma.. Terasa nak buat bilik dekat rumah baru macam ni. Mak, can I?


10. Overcome Acrophobia

Acrophobia adalah untuk orang yang afraid of height. Aku ni macam macam aku takut. Afraid of height lah, fall lah, cockroach lah, Dark lah. Dari lepas SPM lagi aku asyik nak overcome semua benda ni. Tapi apakan daya aku punya phobia lagi menguasai diri. Even nak pakai kasut skate pun takut. Puas my girls yakin kan aku haritu. Tapi aku punya Phobia jugak yang menang. Hopefully One day dapat overcome benda ni. 

Nanti boleh terbang mcm abang dalam gambar ni :)

11. Donate Blood :)

Pasal nak donate darah ni aku dah fikir lame dah. Nak nak lagi bile aku tahu aku ni Universal Donor. Lagi lah aku nak grab peluang tu. Mule mule nak derma masa umur dah 18. Tapi masa tu keadaan tak mengizin kan. So maybe after Graduate or kalau terpaksa macam ade emergency ke ape ke. I will grab my chance. Hehe Semangat tak.


-The End-

p/s : Tadi Hantar akak dekat Airport. Terus hati melonjak nak awlkan tiket. Doakan yang terbaik ye. 

P/S : Skype dengan Nurie and cakap pasal future hasbeng. Boleh die cakap kau dengan budak tu.. Nak kene ni. Tunggu lah kte balik nanti



new past