Winter Break!!!
02 February 2014, 0
Assalamualaikum and Hello Everyone :) Lamenya tak chot chet kat sini.. Dah bersawang dah blog ni. Biasalah student busy je memanjang .. huhu Untuk pengetahuan uolls, iolls dah habis exam!!! Yeayyy!! tapi baru habis Mid Year lah.. haha biasalah mak bedah kecoh je lebih..



So since dah duduk dekat negara yang empat musim lah sangat ni. Aku pun merasa lah Winter Break.. Lama pulak tu, Dokturah saje je bagi lame nanti bile dah start kuliah semua macam apa je. Terkejar sana terkejar sini lepas tu extend masa lecture. Memang tonggang terbalik lah aku jawab nya.. haha okay cukup pasal dokturah... Jom dengar the real story pulak.. Muahahaha

Macam ni cerita die.. Time last paper aku iaitu Histology, kteorg pun tengah excited sangat sebab Dokturah dah announce yang cuti Winter sebulan.. aku macam "WHAT SEBULAN?! AYAH NAK BALIK MSIA!!!" dah excited dah fikir tarik beg dari Airport Cairo then Family tunggu kat KLIA.. sampai KLIA buat drama air mata dengan adik adik. tak cukup dengan adik kat KLIA sambung dekat rumah pulak dengan kucing semua.. haha tapi malangnya tak dapat balik T.T



So memandangkan tak dapat balik so aku pun plan cuti aku tu dengan sebaik mungkin. So winter break aku di mulakan dengan MEDICAL CHECKUP.. Ambil darah je tak susah pun.. Yang menyusahkan aku adalah facilities and Doctor yang nak cucuk aku tu.. Sakit kut dah lah gune cara manual... Tak sapu ubat kebas dulu.. Aku yang tak pernah takut kene cucuk pun, pandang Doctor tu atas bawah bile die nak start buat. Time die ikat lengan aku pun aku dah tahu dah ape nasib aku.. haha lebam lah jugak tangan aku lepas tu..

Lepas je pergi Hospital. Aku pergi melawat rumah akak aku, bukan nak ziarah tapi ambil Movie and Drama korea yang diorang dah download.. haha "kuang asam punya adik" mesti korg nak ckp mcm tu kan.. haha aku tak de lah kejam sgt sambil ambil movie sambil sembang kira ziarah lah tu kan.. lain lah aku bagi hard disc then pergi makan lepas tu datang amik hard disc then cabut.. yang tu bukan kurang asam je, kurang manis, kurang pahit semua die lah.. Okay cukup dah merepek

Sampai sini je dulu eh.. Nak marathon The Heirs jap.. Next Entry baru pasal jalan eh :)



new past