Sleepless Night :(
04 June 2013, 0
Hello semua yang singgah.. Hehe lamanya tak tulis blog.. Lately ni aku busy sangat lah.. Ni update pun atas permintaan my friend tersayang.. Actually alam entry ni aku nak cerita kenapa sekarang aku kurang tido.. Kalau dapat tido yang nyenyak pun mesti kene kacau atau aku mimpi pelik pelik yang menyebabkan tak boleh lelap dah lepas tu :'( kesian betul aku ni..

Kalau aku tak tidur, activiti malam aku adalah menghabiskan novel-novel and mengkhatamkan segala drama or variety korean yang ada kat youtube.. Macam MTV BTOB , Hello Baby dengan WGM Ssangchu :) comel cangat cangat

Lately aku selalu search pasal my 'soulmate' sorang ni.. Habislah semua video dia aku tengok.. Dah lain dah die semenjak dah comeback ni.. Hehe.. Makin handsome and makin matang..




Even bile die jadi serigala jadian pun.. tetap Handsome =DDD

Tapi kalau dah habis search pasal die tapi still tak leh tidur aku akan search pulak pasal sorg lagi mamat ni yang aku suka dah empat tahun rasanya..





Dia ni makin lama makin handsome and makin dah tak sakit sakit.. Tapi aku tak faham kenapa orang tak faham aku boleh suka dia ni.. Haih handsome apa cume kadang kadang macam pelik sikit..

Pernah sekali tu, ade orang taye aku, asyik dengar Korea je.. Dah tak nak support artis tempatan ke?
Aku bukan tak support cume kurang.. Tapi lately ni aku dah terpercik rasa suka and support aku dekat sorang member Forteen ni.. Handsome kut..

Ini dia Ariz Lufias Forteen




Sebab muka dia macam nilah boleh tepercik rasa support aku kat dia.. Handsomekan.. Klau nak tengok lagi kehandsomeman mamat ni, kenelah tgk Keek dia eh(ArizLufias) and Youtube channel die(lufias89).. Muka dia still macam korea,maknanya aku memang akan suka orang yang seakan akan orang korea.. Nak buat macam mana dah takdir..

****

Aku pergi book fair haritu, tetibe terserempak dengan crush aku.. Lama sangat tak jumpa sampai bile jumpa aku suka sangat sampai rasanakmelompat kat situ.. Yang lagi buat aku nak pengsan, die boleh pulak senyum kat aku.. Happy betul time tu,Allah je tahu.. Oh ye, aku beli Teduhan Kasih sebab aku dah fall in love sangat dengan Adi Putra dalam ceritu tu kat TV3.. Tengok taw jangan tak tengok.. Cerita ni korang wajib tengok sebab Adi Putra yang sewit muwit sangat dalam cerita tu.. Arghhhh *pengsan*

Okaylah.. Maybe ni je untuk kali ni.. Aku just nak cerita sikit je apa yang aku buat sekarang.. Hah lupa pulak, aku tengah belajar Bahasa Syurga sekarang.. Hehe nak mendekatkan diri dengan Nya.. InSyaAllah =D doakan aku cepat fasih supaya senang nak mengorat orang Arab nanti.. Hehe

Nah Bonus sikit.. hehe


Panahan mata dia boleh buat ku cair.. *jeritmacamfangirl* *pengsan*

Bye.. Assalamualaikum =D



new past