Gammarians Party!!!
05 May 2013, 0
Yeayyy Finally aku dapat hapdet blog aku yang dah bersawang ni..  =D Now let get back to our topic which is Gammarians Party.. Actually ini bukan party or reunion or yang sama erti dengannya, tapi ini adalah makan makan yang Eng Tchr kteorang buat setelah hampir lima bulan merancang..

So, pagi pagi lagi aku bangun dengna hati yang berbunga sebab finally my Ooge dapat berkumpul semula sebab Mak cik mak cik PLKN dah balik.. Sebelum pergi rumah teacher, kteoramg pergi Giant untuk beli apa yang patut and disebabkan teacher cakap buat Hi-Tea je, so kami Ooge pun mencekik laksa yang mak Farhana buat... Yumm Yumm sedap Laksa Penang kut.. Lepas dah makan and chot chet chot chet.. Kteorang pun gerak pergi ke Petronas Sec 13 untuk convoyed..

 
 
Meet Our Driver :)
And Us =D




Mula mula cakap je nak convoyed, tapi hakikatnya terpecah sana terpecah sini.. Salah ikut jalan lah, U-turn lah, apalah.. Nasib Nurie taiko Shah Alam, so jalan kat area Shah Alam ni, hujung jari je :p
So lepas dalam 15 minit kut perjalanan kteorang sampai rumah Eng Teacher kteoarng..

Bila semua dah sampai, dah relax relax kejap, Makan Makan pun bermula.. Best wooh ade Bihun sup, Ayam Sos apatah , ade Nasi yang kene makan dengan Daging hitam(lupa nama dia).. Lepas tu ade macaroni bakar dengan Mash Potato.. Sedap sangat sampai menjilat sudu garfu..



My Favourite
 


Since kteorang dah jumpa balik lepas lama dah tak jumpa, bermulalah masing masing puya cerita.. Gelak gelak sampai nak terangkat bumbung rumah Teacher.. Masing masing ada story tersendiri.. Ada yang cakap pasal Future Study lah, ada yang cakap pasal "ko buat apa sekarang" and sembang pengalaman PLKN lah.. Tapi bagi aku, since aku tak banyak cakap, so aku and Farhana layan cerita ICarly.. Kteorang tergelak gelak Bloopers diorang..




Lepas settle tangkap gambar and chot chet and melayan kegedikan Ammar.. Kteorang pun balik awal sebab nak singgah tempat lain..

Boys yang banyak Songeh
Girls yang awesome giler :)


Waktu nak balik tu tetibe je aku rasa macam ni Last aku dapat jumpa diorang.. Lepas ni tak ada lagi Ikan Keli, Faradino, Gelak gelak and kacau Athirah and jiran aku dalam kelas.. Lepas ni aku kene jadi lebih serius dalam kelas..

P/S: Gammarians Forever.. Hope can see you Guys in the future =D

new past