To Many Things?!
12 March 2013, 1
Hmm.. Dah lama rasanya Mak Cik Boboiboy ni tak update blog.. Hehe nickname baru aku my friend aku yang bagi, Comelkan sesuai dengan aku.. Okay actually entry ni untuk aku luahkan masalah aku yang aku alami selama ni.. Bukan nak mengada ngada nak tulis kat sini tapi macam dah tak de tempat nak luah kan.. Harap harap tak kisah lah



Sejak belakangan ni, ada je yang tak kene dengan aku ni.. Macam macam lah yang jadi.. Sampai hampir setiap malam aku tak boleh tidur.. :( Tapi ni bukan masalah yang berat. Cume benda ni asyik mengganggu fikiran aku je.. Aku selalu berharap dapat lupakan benda ni and mcm Nurie cakap jangan overthinking.. Tapi aku tetap kene fikir jugak.. Hmm anyway aku slalu ingatkan diri aku,  yah aku kene bersedia hadapi semua ni sebab dah nak masuk alam realiti.. Maksud aku, dah nak masuk dunia yang penuh dengan cabaran and masalah.. Sebabkan masalah yang aku dapat jugak lah, kulit muka aku dah mula tak licin macam zaman sekolah dulu.. Eceh macam licin sangat kulitakudulu :p
So, bagi aku semua orang ada masalah maybe lagi besar dari aku, so aku dah decide yang mulai sekarang aku akan amik iktibar dari setiap problem yang aku dapat :)








Okay lately ni pulak, aku check balik result PLKN untuk second intake tapi result die tetap sama iaitu aku memang dapat third intake.. Aku ada terbaca blog and Farhana pun pernah cakap yang third intake ni selalunya untuk budak teruk.. For you guy puye information aku tak jahat and nakal pun.. Tapi aku ak kisah lah second ke third ke, aku tetap akan pergi and benda yang akan ade kat sana tetap sama dengan yang second or first intake..  Conclusion die, second,first or berapa berapa intake pun tetap sama, so bile bile aku kene pergi pun aku ak kisah asal kan aku have fun..

Okay actually dua ni je yang aku selalu fikir and buat aku selalu tak sihat and susah tidur.. Maybe macam simple tapi bagi impact yang besar untuk aku.. Memandangkan aku dah tulis kat sini, maybe aku dah boleh tidur malam ni..

And ni antara apa yang aku rasa sekarang :( => :)









new past