Happy Birthday Subway Girl!!!
13 March 2013, 0




Yeayyyy Budak Subway aka My Bff aka Mak cik Gocip aka Jolina dah berusia LAPAN BELAS TAHUN!!!! Happy Birthday to you!!! Sorry publish entry ni lambat sangat..



Actually, Ms Jolina ni lahir pada 14 march tapi aku baru ada masa nak update sekarang.. So, wakt birthday Ms Jolina ni, kteorang(my gurls) berkumpl kat rumah Farhana iaitu rumah my belangkas :D Malam sebelum reunion kteorang tu, kteorang sempat berdiskusi di FB unuk plan benda ni and tentukan waktu nak gerak ke rumah Farhana pukul berapa and nak buat apa and apa apa.. So Nurie decide nak jumpa pukul 9.14 , aku pun tak tahu kenapa tak cakap nak kumpul sembilansuku je,padahal beza seminit je -_-



So seperti yang dijanjikan, aku dah bersiap sebelum pukul 8 and tunggu Ms Jolina and Ms Nurie sampai kat rumah aku unuk gerak bareng bareng ke rumah Farhana.. Tapi berjanggut aku tunggu sampai pukul 9 leih baru sampai mak cik ni... Tapi Ms Nurie je ade.. Memandangkan dah lambat, so aku ngan Nurie gerak dulu...

Okay, bile semua ah sampai dekat rumah Farhana kteorang chot chet chot chet and bergocip gocipan sambil makan keropok ikan.. Best sangat sebab banyak benda nak cakap and nk kongsikan..



Bile dah habis chot chet kteorang pun nak gerak pergi kedai cik yam(nasi ayam) favourite kteorang.. Tapi sebelum tu kteorang pergi melawat keluarga AFC dulu.. Ingatkan dapat jumpa semua rupanya ada Fdaus je.. And dia belanja kteorang air :)

Lepas dah melawat AFC kteorang pergi 7E and kedai cik yam tu.. Dah beli seperti biasa kteorang menuju ke Anjung Farhana untuk menikmati makanan masing masing.. So, lepas makan kteorang sambung chot chet sampailah time masing masing dah nak balik :)



So secara keseluruhannya hari tu sangat best sebab dapat spent time sama sama lagi :D
Eh lupe nak cakap, Hidayah bagi kteorang hadiah Birthday awal and Nurie bagi kteorang ole ole dari Bandung =D













new past