She Finally Eighteen!!! HB
03 January 2013, 1


Hari ini kawan bertekak aku sepanjang dua tahun akan celebrate Birthday die.. Aku tetibe je excited waktu nak wish die pukul 12 pagi tadi.. Happy Birthday Farhana Abdul Khair.. Dia ni tak pernah failed untuk buat gang aku gelak.. Even bile die senyap and buat muka pun kteorang akan gelak.. And we will never forget bunyi siren die and sikap die yang suka cakap die tak takut hantu padahal die lah yang paling kurang berani bile tengok cerita hantu..


Kawan Bergambar :)

Love U Forever :*

Always fighting when we met :)



Untuk Farhana :
Kte harap tahun ni awak boleh capai cita-cita awak and perkara yang awak nak buat tahun lepas tapi tak terbuat.. Hope semangat awak nak belajar masak and jadi seorang yang lebih penyabar akan terus membakar :) Kte sayang awak and thanks sebab jadi kawan kte.. Kita akan sentiasa simpan semua rahsia awak and awak jangan pulak sesukahatijebongkarrahsia kite.. Happy Birthday!!!


:)


Walaupun aku selalu bertekak dengan die bile jumpa, tapi aku tetap bersyukur dapat kawan macam die sebab die antara kawan yang sekepala dengan aku.. Haih bukan senang nak jumpa kawan yang sekepala and ikhlas kawan dengan kte.. So aku sangat happy dapat kawan yang banyak personaliti macam die =D

new past